Silvia Garcia Igra z ognjem
V noči, ko umre Beatrice Withler, so njene tri vnukinje, Nicole, Jacqueline in Alexandra, prisiljene zbežati in se skriti pred svojim zlobnim stricem, ki jih želi prodati v bordel. Dekleta morajo tako čez noč pozabiti na lagodno življenje, ki so ga bile vajene dotlej, in preživeti same na temnih in zanikrnih ulicah Londona. Vso skrb za preživetje mora tako prevzeti nase najstarejša Alexandra, ki takrat šteje komaj 10 let.
Dvanajst let kasneje napoči čas, ko lahko zahtevajo, kar jim pripada ...
1
London, 1801
»Kako je s staro?« je vprašal zavaljeno debel moški,
oblečen v draga in elegantna oblačila, ki pa niso
pripomogla k temu, da bi zakrila njegov skrajno odvraten
videz.
Lord Simmons je zastavil vprašanje, ne da bi vstopil
v sobo, medtem ko je v notranjost sobe usmeril pogled
poln prezira.
»Umira, gospod,« je z jokavim glasom odgovorila
zvesta služabnica, ki je že vrsto let služila svoji gospe.
»Prav. Ko bo umrla, me obvestite. Sam bom medtem v
delovni sobi popil kak kozarček.«
Po teh ostrih besedah se je odpravil proč, ne da bi v
sobo, v kateri je umirala njegova ostarela mama, namenil
en sam pogled.
Služkinja je vstopila v temno in mračno spalnico, v kateri je že bilo mogoče zaznati značilni vonj smrti. Njena
gospa je ležala v svoji postelji. Njeno bledo in drobceno
telo je bilo v veliki postelji komajda zaznavno. Prostor je
osvetljevala ena sama sveča.
»Marie, pridi bliže,« je medlo zašepetala starka svoji
služabnici in prijateljici.
Ta je odložila odeje na stol v bližini in stopila k njej.
»Privedi jih k meni, Marie, rada bi se poslovila od njih.
Pripelji jih in poskrbi, da v času, ko se bomo pogovarjale,
ne bo v to sobo vstopil nihče drug, še posebej moj sin
Simmons ne.«
Služabnica se je naglo odpravila in ni trajalo dolgo, ko
se je že vrnila s tremi deklicami. Deklice, ki so ji sledile
v popolni tišini, so s svojo ljubljeno mamo prispele iz
Francije v dom te ostarele ženske pred tremi leti. Njihova
mama pa je na žalost umrla le kratek čas za tem in zapustila
svoje hčere v dobrohotno zaščito njihovi babici, ženski z
izjemno močno voljo, ki je svoje vnukinje sprejela z vso
ljubeznijo svojega srca.
Ko so vstopile v sobo, v kateri je ležala bolnica, so jo tri
deklice gledale s solzami v očeh, ne da bi še prav dobro
razumele, kaj pomeni in kaj prinaša smrt. Zelo previdno
so se približale veliki postelji in počakale, da je služabnica
pričela starko bombardirati z vprašanji. Najmlajša med deklicami, Nicole, uporniški vražiček s
svetlimi lasmi, stara kakšnih šest let, je splezala v posteljo,
se stisnila k njej, jo ljubeče objela, potem pa jo je z iskreno
nedolžnostjo vprašala:
»Babica, kdaj boš ozdravela?«
»Ljubica, mislim, da ne bom nikoli več ozdravela. Bog
se je odločil, da so se moji dnevi na tem svetu končali.«
»No, potem pa povej Bogu, naj še počaka! Me te še
vedno potrebujemo!« je odločno in jezno odvrnila sladka
in vihrava Jacqueline, medtem ko je sedla na vznožje
postelje.
Jacqueline je bila srednja vnukinja s prečudovitimi
dolgimi kodrastimi rdečimi lasmi, stara komaj osem let.
»Mislim, da ne moremo narediti prav nič, da bi
preslepili Boga, ljubica. Že tako mi je namenil veliko
časa, sedaj pa je napočil trenutek, ko sem bom odpravila
k mirnemu počitku.«
V svoje roke je vzela najstarejšo vnukinjo, da bi jo
napolnila s pogumom. Deklici je bilo ime Alexandra
in je kot kak osvajalec stala ob njeni postelji, trdno in
v pričakovanju babičinih besed. Kakšna odgovornost bo
sedaj padla na ta krhka in majcena ramena, ki so štela
komaj deset let!
|
KIROJA D.O.O. Visoko 31 b SI-1292 IG
ID za DDV: SI87593351
Odgovorna oseba: Irma Kukovič
E-naslov: info@kiroja.si
kiroja.irma@gmail.com, rok.kiroja@gmail.com
Kontakt: 031 397 367
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku, v kolikor ni tako, ponudnik kupca obvesti)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od naročila in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Načini plačila
V spletni trgovini www.kiroja.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po predračunu (plačilo na poslovni TRR odprt pri banki NLB SI56 0201 0026 0538 668
- z gotovino ali bančno (kreditno) kartico (GLS - po povzetju)
Kupec izbere želeno knjigo in jo s klikom na košarico z napisom NAKUP sprosti v košarico, ki omogoča tudi kasnejšo odstranitev knjige, dodajanje ali spremembo količine izbranih knjig. Navodila za nakup so objavljena na spletni strani www.kiroja.si v rubriki košarica.
Takoj po oddanem naročilu boste na svoj e-naslov (ki ga boste navedli v obrazcu za registracijo) prejeli informativni izpis vašega naročila. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri naročilih, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico odstopiti od naročila v15-ih dneh od oddanega naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja knjig, in sicer na kontaktni e-naslov kiroja.irma@gmail.com, knjige pa vrniti v nadaljnjih 15-ih dneh. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina).
Ker je kupec knjige že prejel pa vendar od naročila odstopi, mora knjige nepoškodovane in v nespremenjeni količini odposlati pošiljatelju po pogojih navedenih v prejšnjem odstavku, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ponudnik vrne kupcu kupnino najpozneje v roku 15 dni od prejetja vrnjenih in nepoškodovanih knjig.
V primeru vidne poškodbe embalaže mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko z reklamacijskim zapisnikom zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja, ali so knjige v paketu poškodovane, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, GLS-u ali pri prodajalcu. Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto ali GLS dostavo v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik, nato za dokončno ureditev zadeve poskrbi ponudnik. Skupaj z GLS-om ali Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljavca. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk, ki so poslane z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne knjige, v napačni količini, ali če kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za naročen, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku za kolikor se je v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Varnost in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščiteni z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.kiroja.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vašo izbiro za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
Komunikacija
S kupcem sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- željo kupca, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova razpoložljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
- Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
- Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
- Ponudnik je dolžan v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost kupčevega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina www.kiroja.si in vsi podatki, slike in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Cene
Vse cene v spletni trgovini podjetja KIROJA d.o.o. so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo tiste cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila. Naročilo kupca je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika (info@kiroja.si).
V primeru, da bi se cena izdelka tekom obdelave naročila spremenila, bo ponudnik kupca o tem predhodno obvestil. V kolikor se kupec z novo ceno ne bo strinjal, lahko zavrne naročilo in o tem pravočasno obvesti ponudnika na naslov: kiroja.irma@gmail.com
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.kiroja.si
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete pogoje poslovanja. Podjetje KIROJA d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.kiroja.si
Kiroja.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje KIROJA d.o.o. - v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji, vsak uporabnik spletne trgovine www.kiroja.si postane hkrati tudi član oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo tudi pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.